donderdag 6 september 2012

Klein mysterie 373 – Vlagincident (4)

Nog vóór de reactie van Leon Coenders ontving ik van Sjaak Jenniskens de volgende reactie op mijn stukjes van maandag (klik hier) en dinsdag (klik hier en hier):

‘Ondanks de helse inspanningen klopt het verhaal niet. De vlag betreft een gewone CDA-vlag in een 20 meter hoge gps-mast
en niet het billboard in het weiland. In de gemeentelijke regeling staat alleen vermeld dat er verkiezingsborden geplaatst mogen worden. We wilden hier geen discussie over en hebben de vlag verwijderd. De verwijzingen aan het adres van het CDA vond ik niet gepast.’

Duidelijk. Klik hier voor mijn reactie op de reacties van Leon en Sjaak.

P.S. Sjaak had in eerste instantie geprobeerd z’n reactie als reactie bij een van de berichten te plaatsen. Dit was, wat hij ook probeerde, niet gelukt. Vervelend, absoluut niet de bedoeling (zolang ze niet al te schunnig zijn, zijn alle reacties welkom) en een geluid dat ik helaas wel vaker hoor. Mail me s.v.p. als u dit ook is overkomen en probeer zo exact mogelijk te beschrijven wat er mis ging, hopelijk kan ik er dan iets aan doen. Overigens heb ik die irritante woordverificatie er inmiddels uitgegooid. 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten