vrijdag 30 december 2016

Ingezonden – Ingezonden stukken

Steeds meer ingezonden stukken op Horst-sweet-Horst, de laatste tijd. Niet iedereen is daar even blij mee, zo blijkt uit een ingezonden stuk (!) dat ik ontving van Jacqueline Jenniskens:
Er moet me iets van het hart als fervent fan van je site. De laatste tijd tref ik er ingezonden stukken aan van mensen die de kunst verstaan om op een, voor mij, vervelende manier zaken op papier te zetten. Jouw site is er een waar ik dit niet op zijn plek vind. Het doet vreselijk afbreuk aan jouw creatieve stukjes op de site. Deze reacties hoor ik ook rond om mij heen. Ik betrap me erop dat ik minder kijk en zodra ik zie dat deze of gene weer wat heeft ingezonden neig ik af te haken. Als mensen zo chronisch willen publiceren en gelezen willen worden laat ze dan een eigen site beginnen.

Jacqueline Jenniskens

N.B. Ik (Wim) zal morgen uitvoerig reageren op het ingezonden stuk van Jacqueline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten